torsdag 12 maj 2011

Spa!!

Igår var jag på Korall-spa:) Jag blev bjuden på middag. Sen fick jag en väldoftande lerinpackning. Och till sist en dusch. Jag var helnöjd. 5 tassar!!!
När vi kom hem berättade matte för husse om min dag:
... bla bla.. sen snodde han Koralls mat.... bla bla bla bla... så helt plötsligt var han borta bla bla bla... springades från bäcken, skitig ända upp till magen...
bla bla... kunde ju inte ha honom i bilen, var ju tvungen att duscha honom... bla bla bla...
Hmmm, vi tycker inte alltid lika matte o jag.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha jag märker att du och matte ser olika på saken :) men din upplevelse av spa-besöket verkar ju positiv. Vad tyckte Korall om ditt besök?

    SvaraRadera
  2. TYPHOON´S GIBZON15 maj 2011 kl. 21:52

    Korall sa att jag fick äta maten, hon var inte hungrig. Och det var hon som tipsade mej om leran. Nästa gång ska hon hänga med o få lerinpackning hon också....
    Tass!!

    SvaraRadera