söndag 8 maj 2011

Finns i sjön!

Tjo vicken da!!! Jag började dagen med promenad-dejt med Cärlapärla o Elsa. Jag badade gyttjebad o lyckades få Pärlan att svalka tassarna i bäcken:) Bravo!! Mitt på dan stack husse, matte o jag till Koralls stuga. Wihiii, vatten. Hallåååå, jag vill bada. Så det blev en tur till badstranden. Matte kastade kottar ut i vattnet som jag fick hämta, hehe. Men sen kom det roliga. Två stora, fula o skränande fåglar kom paddlandes. Jag ville i o döda dom... Men jag satt fast i kopplet, skit me. Aja, jag skällde ut dom ordentligt iallafall. Tass!!

1 kommentar:

  1. Här hemma finns också en som längtar efter att få bada....måste nog försöka hitta någon liten plats där jag kan komma ner till sjön och få svalka mig lite... Ha det bäst kram Doris o Co

    SvaraRadera