onsdag 6 mars 2013

Måste duscha säger matte, okej då.

2 kommentarer:

  1. Åh Gibzon....tänk om du kunde snacka med Sigge om hur skönt det kan vara med en dusch. Han gillar inte och går omvägar när han ser duschen.

    SvaraRadera
  2. Duscha är något somSigge aldrig säger ok till. Han bara hatar det.
    Ang din kommentar hos mig om tålamod och att handarbeta, samt lära sig av mamma.
    Jag hade en mamma som kunde allt vad det gäller handarbete, hon var dessutom en fantastisk duktig sömmerska. Men hon hade aldrig tid att lära mig. Men jag har väl fått någon "sy/handarbetes-gen" av henne och tålamod det har jag gott om :-)
    Om du har lust att göra något, börja med något enkelt, fråga din mamma om du kör fast och du blir så lycklig när du ser att du kan :-)
    Lycka till!
    Sigge hälsar till Gibzon-godingen.

    SvaraRadera